The Wrong Bitch...

Fick precis reda på en sak som jag kollade upp lite närmare på och det stämde som sagt. Helt otroligt. Hur folk kan ljuga en rakt upp i ansiktet och spela oskyldig. Jag har sagt att jag ska vara snäll och inte göra uppror men nu jävlar. Denna människan har valt helt fel människa att försöka gå bakom ryggen hos. You wanna play with me I play with you. Synd bara att hon valt helt fel bitch att jävlas med. =o)

Idag skulle vi leka lite med mitt hår. Vi skulle göra en förändring inför våren. Vi skulle omvandla mina kolafärgade slingor till något lite mörkare. Vi valde ut skitsnygga KALLA Mocca färger. Men jag vettefan om min kära kollega blandade fel eller vad hon gjorde. Det blev skitsnyggt men det är alldeles för varmt för min smak. Det är brunt åt det varma/röda hållet. SÅ NEJ NEJ NEJ NEJ OCH NEJ. Så kan vi inte ha det. Alla tyckte det var skitsnyggt och jag har lovat att tvätta det ett par gånger innan jag bestämmer mig för vad jag tycker eftersom de tror att det röda kommer släppa eftersom det är en toning.

Men jag VET redan att jag inte kommer gilla det då heller. Det blev FÖR mörkt och FÖR varmt. Så var det med detta. Hahaha. Jävla kräsna jävel jag vet. Men så är det när man är utbildad, den värsta kunden någonsin. Om jag tycker synd om min kollega som måste stå ut med mig? Klart jag gör. haha..

Just nu är jag så ilsken att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Också är jag förvirrad. Jätte förvirrad. Jag undrar vad jag ska göra när jag blir stor? Och säg fan inte bli större eller längre som alla andra för nästa som säger det kommer jag smälla med en stekpanna asså.. hahaha..

♥ XoXo Nikki... ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0