Tell Me It´s Not Real...

Just nu vet jag varken in eller ut.. Bak eller fram.. Jag är så nergräven att det finns bara inte.. Tårarna sprutar hej vilt och det går inte att få stopp på. Jag är utom kontroll. Häromdagen svimmade jag på tåget på vägen till jobbet och vaknade upp på sjukhuset. Vrålskrek för jag hade ingen aning om vad som hade hänt när jag vaknade. Tittade på mig själv och såg dropp, slangar och en massa plåster och hål i armen. Kan inte komma ihåg sist jag var så rädd. Lugnet hade börjat lägga sig idag. Tills jag fick reda på värsta bomben innan idag.

Min älskade Daddy ligger inne på lasarettet och har gjort det sen i måndags. Han fick åka in och akutopereras. Jag trodde inte mina ögon när jag läste det på smset. Det var inte meningen att det skulle komma ut från min styvsyster eftersom Daddy har varit noggrann med att det inte ska komma ut. Speciellt inte med tanke på hur det själv ligger till med mig. Jag har varit så orolig över mig själv. Rädd eftersom läkarna inte haft ngt svar. Men helt plötsligt har ingenting någon betydelse längre.

Daddy är det viktigaste. Och jag fick höra det som jag varit så rädd för att höra väldigt väldigt länge. Sanningen ligger på bordet och jag vet inte hur jag ska kunna hantera det. Det råkade också bara komma ut. Han ville inte att någon ska veta. Han vill inte att folk ska tycka synd om honom. Han ville berätta när han var redo. En i taget. Han kommer aldrig vara redo att berätta för mig. Jag kommer aldrig få höra sanningen från honom.

Dagen det kan vara försent skrämmer mig så in i helvete. Och den dagen kan vara nära. Jag vet inte hur jag någonsin ska kunna ställa mig upp igen. Jag säger inte OM för jag kommer göra det. Oavsett hur svårt det är. Men jag vet verkligen inte HUR jag ska göra det. Det gör så ont och jag är livrädd.

Det sjukaste av allt är att de senaste nätterna har jag sovit så konstigt. Jag har sovit väldigt oroligt och haft konstiga mardrömmar. Som om något inte stod rätt till. Jag ville inte skrämma mig själv och tänkte att det är nog bara för jag är orolig för det som hände mig häromdagen. Plus att sjukhuset skrämmer mig så självklart kan jag inte sova gott här. Jag fick ett jättefint sms igår att jag är den starkaste och att jag klarar allting.

Då slog en tanke mig helt plötsligt imorse. Jag tänkte på en vän till mig som förlorade båda sina föräldrar väldigt tight inpå. Jag beundrar henne att hon är så stark och att jag aldrig hade klarat mig utan mina föräldrar. Men någon gång tar livet slut men jag trodde aldrig jag skulle vara så nära på att behöva uppleva det när som helst.
Jag har alltid tyckt att förlora en storebror när jag var 12, det räckte för mig i resten av mitt liv. Jag vill inte behöva genomgå sånt fler gånger.

Just nu önskar jag mest av allt att någon kunde dra i mig och väcka mig och säga att allt bara är en dröm. En helvetes mardröm som jag inte behöver genomgå. För de ljuset vet jag inte hur jag ska hitta.


♥ XoXo Nikki... ♥



Kommentarer
Postat av: Claudia

Hej hej, just nu har jag en liten frågestund i min blogg så kika gärna in och ställ en fråga!



(Om jag stör med denna kommentar så ber jag om ursäkt.)



Kram!

2010-03-20 @ 18:44:05
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Marcus

Älskade älskling.. Allting kommer att bli bra.. Pappa är minst lika stark som dig och kämparglöden du har i dig kommer från dina föräldrar så det sista du ska göra är att oroa dig. Spola nu ner alla negativa Tankar och pumpa in nya positiva. Du måste vara Stark för pappa också. Vi ses snart baby då ska jag hålla dig i handen. Puss

2010-03-21 @ 01:07:20
Postat av: Nati

Baby jag blir så ledsen för din skull. Allt är så overkligt. Fattar inte att allt drabbar dig. :( håller tummarna och tänker på er. Hälsa så gott. Det kommer bli bra. Finns inget alternativ. Puss

2010-03-21 @ 16:04:41
Postat av: daniel

there´s only one way my dear.. the good way..daddy kommer klara sig tipp topp.. stor styrkekram och puss

2010-03-24 @ 09:10:50
Postat av: Ana - vinn mineralögonskuggor

Hejsan! :)



Ta chansen och vinn valfria mineralögonskuggor från e.l.f cosmetics. Jag drar en vinnare 6 april.

Inlägget hittar du här: http://anaaana.blogg.se/2010/march/tavling-elf-cosmetics.html#comment



(Om du inte är intresserad ber jag om ursäkt och du kan ta bort kommentaren, om du vill)



Kram Ana

2010-04-01 @ 01:36:15
URL: http://anaaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0