Sentimental...

Jag är en människa som är laddad med mkt känslor men samtidigt är jag stenhård. Det är inte mkt i ord som berör mig. Det är så pass att det går åt andra hållet. Jag är jättedålig på att ta åt mig komplimanger, senast igår var det en KUND som nämnde det för mig. Att jag är GRYM, att jag måste lära mig att ta åt mig mer och inte bara sopa allt under mattan.

Som alltid så är det på gott och ont. Många gånger SKA jag ta åt mig för att det verkligen ligger till så. Men många gånger har jag också blivit skonad från att bli sårad för att jag inte tar åt mig av vad tex killar säger när man är i "jag ska göra dig intresserad" fasen.

Hur som haver. Jag är en människa med höga murar, väldigt höga murar, för höga murar tom. Men de som lyckas ta sig in de har en väldigt speciell plats hos mig. Och oftast stampar de in bums och det var som om det bara var menat att det skulle vara så från ingenstans. De människorna håller jag hårt i och gör allt för. Återigen på gott och ont. Men jag återkommer om det. Haha. Var inte alls det jag skulle blogga om.

Idag damp det ner ett av de finaste mailen jag någonsin fått i hela mitt liv. När jag tänker efter så har många skrivit mkt fina saker till mig genom åren men oftast så är det väldigt ytliga saker. Orkar inte förklara men jag litar på min magkänsla och känner direkt om det är saker som sägs bara för det ska sägas eller om det är saker som sägs för att det verkligen kommer från hjärtat.

Det var ganska långt så jag läste halva lite snabbt mellan mina kunder och jag blev helt tårögd och hann inte fortsätta mer. Jag ville bara bli klar med kunden snabbt som attan så jag kunde gå in och fortsätta läsa det.

Nu vet jag att alla som jag känner som läser min blogg undrar för kung och fosterland vad det stod i mailet eftersom de vet att det är svårt att beröra mig med ord. Jag är ledsen men jag kommer inte att publicera mailet precis. Haha. Men jag kan vidarebefodra det till högsterbjudande??hahaha..

Det bubblar så mkt inom mig. Det finns så mkt jag vill säga om mailet att jag inte vet hur jag ska formulera det. Det var så mkt peptalk, det var så mkt push stöd och ja allt allt allt. Och det är från en vän jag lärde känna för bara någon månad sedan.

Med detta så sätter jag punkt för idag. Jag ska ha fredagsmys och låtsas att jag är ledig imorgon. Hahaha..

♥ XoXo Nikki... ♥



Kommentarer
Postat av: Nati

Ta vara på de som verkligen betyder någonting min gumma. Men var rädd om dig och ha själv öppna ögon, på gott och ont som du själv säger. Ge inte folk för mkt för det slutar ju alltid upp med att avundsjukan tar över och du blir skadad. Saknar dig jätte jätte mkt. Önskar du var i L.A med mig. Du älskar ju Vegas så flytta hit. ;) Puss babe

2010-03-05 @ 22:57:23
Postat av: Daniel

Du kan väl säga ifrån att du har börjat blogga igen, eller NÅGON annan av ens VÄNNER kanske hade kunnat säga ifrån. Hahaha. Jag saknar dig gumman. När har du tid med mig egentligen? Och du, jag erbjuder en påse cashewnötter för att få läsa de mailet. Deal? hahaha. Puss love

2010-03-06 @ 07:51:38
Postat av: Marcus

Jag älskar dig baby. Snart ses vi. WOW.. haha.. Puss..

2010-03-06 @ 13:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0