När Jag Blir Stor???

Vad ska jag bli när jag blir stor?? Jag har alltid gått på magkänslan och det är väldigt sällan min magkänsla har fel. Jag har tagit många stora och viktiga beslut, och det är vad min magkänsla säger att göra, gå det hållet. Men de senaste dagarna har jag tvivlat supermkt på mig själv och på min magkänsla.

Är det verkligen rätt beslut jag tar? Är det verkligen så jag vill ha det? Är det verkligen så jag vill leva? Osv osv osv. Det är så många om, men, ifall, att. Och det ska det absolut inte behöva vara. Lyssna på magkänslan och ångra aldrig ett beslut. I know that stuff. But still.. Why?? Jag tvivlar på mig själv. Det är något som är väldigt fel.

I flera månader har jag gått och väntat på denna dagen. Denna dagen anländer äntligen och jag borde vara eld och lågor och superglad. Men istället känner jag att tårarna bränner och vill komma ut. Men de får inte komma ut. Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen just nu. Jag vet inte vilken röst jag ska lyssna på. Just nu vill jag ha ett hål att krypa in i. Jag vill gömma mig ett litet tag och andas och smälta allting. Fast är det det jag verkligen vill??

Neah det är inte jag. Jag antar utmaningar DIREKT och inte skjuter fram på dom. Se, jag är så jävla osäker på mig själv tom. Vad är felet.

Jag borde njuta av denna dagen. Detta är bara början. Jag ska gräva fram mitt egna jag duger igen. Den här idioten jag duger inte gillar jag inte för fem öre. Stick och brinn!!!!!!!

♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: Marcus

Älskling tvivla aldrig på dig själv eller din magkänsla. Jag önskar det fanns mer jag kunde säga men lita på dig själv för det gör jag. Så sluta grubbla och bara tuta och kör.. =o) Puss på dig..

2010-03-11 @ 11:11:21
Postat av: t a k a i ♥

hej söt! :D

ska vi följa varandra på bloglovin? ;>

2010-03-12 @ 14:39:44
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: mary jane

fråge stund på bloggen,

fråga och du blir skriven på min sida! =)



puss puss, M.J =)



www.maaryjanee.blogg.se

2010-03-13 @ 18:07:04
URL: http://maaryjanee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0