Multitasking och Rosa Naglar...

Det heter väl så när man gör en massa saker samtidigt?? Haha.. Hur som helst så städar jag för fulla muggar och jobbar samtidigt, samtidigt som jag försöker få det att gå ihop så jag hinner sticka iväg på en snabb fika med Swompy och company men det ser jävligt mörkt ut just nu. Jag har ingen tid förutom idag att bli klar med det jag måste bli klar med innan jag behöver det. Nu blev det invecklat men det är ändå så jävla kanon. Hahaha.

Jag älskar mina nya microdukar, dessutom är det såna fina vårfärger, ljusa mysiga färger. Jag låter som en riktig städerska. Hahaha. Men fan en städfreak städar inte med wettexdukar det fattar alla. Måste ha microdukar så inte allt damm flyger rundor igen så man måste städa efter minuter. Jaja ni fattar ingenting men skitsamma. Det är kliniskt rent iallafall, det viktigaste. haha..

Var ute på en lång powerwalk med vargen imorse. Jättemkt folk ute, man märker verkligen solen tittat fram för alla är så trevliga och det är massor med folk ute. Stötte på en liten flicka som beundrade vargen lite och sen tittade hon på mina naglar sen undrar hon vad jag ska göra. Så säger jag att jag ska hem och städa. Hon ser helt förskräckt ut och svarar "SKA DU VERKLIGEN STÄDA MED DINA FINA ROSA NAGLAR". Sen undrar hon också vem som har gjort mina naglar och varför denna hemska människa bara har målat rosa längst ut på naglen och glömt resten av naglen. Hon tyckte inte det var snällt gjort sen gick hon. Hahaha.. Söta unge..

Fick precis ett jättefint mail från en barndomsvän jag inte har träffat på snart ett halvår. Jag längtar tills hon kommer till Sverige så vi kan kramas och uppdatera varann om allt.

Tjejer och avundsjuka går hand i hand förr eller senare. Det är jävligt svårt för en tjej att genuint och verkligen äkta önska någon annan grattis som det går bättre för. Och jag har alltid haft problem med tjejkompisar, det funkar ett tag men sen skär det sig alltid. Men hon är en av de FÅ som har varit i mitt liv i många många år. Vi hörs inte alls ofta och ses inte alls ofta men jag vet att hon alltid finns när jag väl behöver och hon gör alltid så gott hon kan. Allt hon säger menar hon. Det kan komma elaka saker och snälla saker men hon menar alltid väl och är alltid ärlig. Hon stöttar alltid mig oavsett mina val. Ibland tar jag en väg fast jag vet att det är mindre bra och då säger hon också att jag är väl medveten om riskerna men om jag trillar så finns hon och plockar upp mig.

Nej nu måste jag verkligen fortsätta om jag ens ska komma någonvart med alla måsten. =o)

♥ XoXo Nikki... ♥

Kommentarer
Postat av: My

Lilla solstråle, hoppas att det blev skinande rent och att du inte förstörde naglarna haha. Jag mådde bättre igårkväll och fick någon sorts städmani så jag tömde garderoben, sorterade smågrejer och dammade i all oändlighet. Va fan är det för fel på en? :p I'll call you later!

2010-03-08 @ 10:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0