Ett Glas Vin För Mkt...

Igår var en så sjukt intensiv dag på jobb att jag blev ju knas i bollen, eller ännu mer knas kanske det heter för jag är ju alltid knas, typ ngt i den stilen. =o) Tiden gick ändå fort. Jag fick ett samtal, eller jag hade ett missat samtal och ett röstmeddelande från en mkt förvirrande människa. Haha. Som äntligen befann sig i Skåneland och äntligen har tid med mig.

Jag var så stressad så jag vet inte vad vi bestämde men vi bestämde iallafall att vi skulle ses efter jobb. Sen fick jag en idé om att vi skulle laga mat och dricka vin, oväntat att JAG skulle vilja äta va? haha... Kom på att jag är ledig från salongen idag, FÖR att jag egentligen har MASSOR att göra och ta tag i. Men vad gör man inte för ngn som betyder någonting för en. Så idag vill jag inte vara vuxen och ta tag i saker utan idag ska jag vara oansvarig och bara jäsa. Haha. Jag önska. Har precis varit ute på powerwalk med vargen och nu är det dags att komma tillbaka till verkligheten. Lite lättare när man hunnit bli nykter. Hur lyckas jag alltid spåra ur? Ja iofs det var ju bara mitt förnamn igår. Men men.. Tillbaka till igår..

Köpte lite vin, handlade lite mat, kom hem jättesent och åt och sen skulle vi dricka lite vin och mysa och umgås. Jag sa två glas vin till mig själv, och jag är ju känd som svampen men har jag sagt två glas vin så menar jag två glas vin. Men igår blev det två FLASKOR vin. Hur det hände?? Tjaa??

Det var gott iaf och väldigt trevligt. Jag pratade så mkt att jag började tappa rösten och var nog i säng klockan halv sex på morgonen?? hahaha.. DÅ har man mkt att prata om.. Herre min sköna sko ja..

Summan av kardemumman var att det var så jävla trevligt och det kändes så underbart på alla möjliga sätt.. Som om det alltid varit såhär.. Ja jag vet inte det går inte att beskriva men det är så kaaaaanon ändå så.. =o)

Jag har sovit i nästan fem timmar och jag har nog precis blivit lite nykter.. haha.. Förresten vi åt en bamsefrukost med jättegoda mackor.. Mmmmm.. Kommer inte ihåg senast jag åt en mysig och lugn frukost HEMMA.. Ville ha oboy men glömde köpa mjölk igår.. =( Istället fick jag Yoghurt fnatt och köpte femtioåtta olika sorter, nej kanske inte riktigt femtioåtta men för många.. Jag som inte ens brukar äta Yoghurt? Hahaha..

Nej nu måste jag bli vuxen och ansvarig igen och ringa ett par samtal och skriva ett par papper..

♥ XoXo Nikki... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0