Duktiga Jag...

Idag har jag både varit produktiv och effektiv. Nästan skrämmande. Haha. Jag har jobbat nonstop sen halv åtta imorse, fast jag har jobbat hemifrån. Fått massor gjort och fått massor löst. Det känns skönt. På något sätt lättare. Men jag hatar att inte vara helt klar med allting men blir man någonsin det? En sak färdig och tio nya saker dyker upp liksom.

Förresten jag hade en timmes paus vid fyra tiden för jag skulle följa med Mami till tandläkaren för att dra ut en tand. Aj aj aj. Jag kunde inte titta och ändå mådde jag så illa. Kan man vara mer äckelmagad? Mami har haft jättemkt problem med sina tänder i flera år. Tandlossningssjukdomen och fel på tandköttet med mera med mera. Mami har tre tänder kvar i underkäken. Stackars henne. Men nu är det på god väg att bli bra iallafall. För snart är hon helt tannalös där under. Haha. Skojja bara. Men de har fixat allt som inte var bra och det är bara en dålig tand där uppe som ska bort. Sen ska de göra tandproteser till henne så hon kan äta normalt.

Jag mår dåligt när jag tänker på att hon bara har tre tänder kvar där nere och hon ska kunna äta normalt. Stackars min söta mami.

Idag fick jag en ny idé. Jag ska bli tandläkare och öppna en egen klinik. Fan va dyra de är. 25min senare och nästan 5000kr fattigare var vi. Jag höll på att dö när jag fick höra kostnadsförslaget till tandproteserna. Sjukt många siffror och nollor. Men det är ett måste, hon kan fan inte gå med tre tänder. Haha.

Fick en wake up call att jag inte varit hos tandläkaren på länge. De kollade i mina journaler att jag alltid haft bra tänder men att det är dags för ett besök. Skulle boka men jag fegade ur. Hahaha.. Tänk om jag har 58 hål eller ngt? Kommer gå i personlig konkurs för att fixa de. Hahaha.. Stackars mig då ju..

Det har varit så jävla mkt tjatter idag och en massa negativa saker och svar men skit i det. Orkar inte tänka på det eller ens dra upp det. Negativ ska man bara slänga. Har precis ätit och jag rullar fram. Inte alls bra. Jag kommer vara fetast till beach 2010.. Yeaaaay...

Hela lägenheten luktar mat, för jag lagade mat till jobbet imorron. Mår så illa nu för jag är så mätt. Så nu ska jag rulla in i duschen för att sedan fortsätta med att vara lite duktig innan det är dags för sängen.

♥ XoXo Nikki... ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0