Blandade Känslor...

Just nu är det väldigt blandade känslor. På gott och ont. Det är både negativa och positiva känslor. Den största delen av eftermiddagen gick åt lite negativa känslor och tankar, vart det kom ifrån det har jag ingen aning om. Vissa människor har den styrkan att dra fram det hos mig genom att bara öppna sin jävla flabb. Jag blir så arg, jag blir mest arg över mig själv att jag låter mig påverkas.

Men jag är samtidigt glad att de idioterna finns runt omkring mig, ett litet tag till iallafall, jag håller på att skaka av mig väldigt många men det finns ett par enstaka få kvar. Samtidigt som de gör det dåligt för mig så hittar jag min styrka att själv omvandla det negativa till en positiv styrka. Jag låter mig själv falla i gropen ett litet tag men sen drar jag mig själv i kragen och slår mig med stekpannan att såhär skall det inte vara. Såhär skall jag inte må. Oavsett vad och hur situationer än är så ska jag ändå göra mitt bästa för att må bra, känna att jag mår bra.

Den enda som säger de rätta och perfekta sakerna som jag behöver höra oavsett vad, det är Marcus. Jag fick inte tag på honom så Les Brown på youtube fick duga. Hahaha.. Men han är inte så tokig han heller... Sen hade Marcus äntligen tid med mig och bankade lite vett i skallen så det började att kännas bra igen.. Han plockade upp mig..

Det är mkt som händer runt omkring.. Mkt förändringar.. Mkt nytt.. Mkt känslor.. Massa massa massa.. Massa för mkt.. Men vet ni vad.. Jag kommer klara det GALANT.. =o) Jag älskar mig själv väldigt mkt och tror på mig själv väldigt mkt jag vet.. Hahaha.. Men tror man det är omöjligt så har man redan där satt sitt mål..

And for you baby.. Thats why you love me..


♥ XoXo Nikki... ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yeah darling.. Thats why I Love you.. Den styrkan och kämparglöden du besitter har jag aldrig någonsin sett hos en så ung tjej. Alla vägar är öppna för dig så det är bara att traska fram och ta för dig!!! ;) You are the worlds greatest!!! Puss på dig!!!

2010-03-10 @ 09:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0