Underbara Morgon...

Helt underbart att vakna upp till en skinande sol och en helt underbart blå himmel. Även om det inte är världens bikiniväder så är det så underbart. Hoppas ni andra har det lika fint och underbart där hemma. =)

Igår skulle vi BARA dricka LITE bubbel. Men lite lite blir mkt. Och bubbel blir drinkar, speciellt med en bartender i huset som tycker det är superkul med en bar innehållandes ALLT man tycker om.. Hehe. Men vi hade supermysigt och superroligt iallafall. Helt knasiga och tramsiga blev vi. Ibland undrar jag VERKLIGEN vart allt kommer ifrån. Allt tramseri och alla hittepågrejjor. Men ett skratt förlänger livet eller vad det nu heter. =)

Jag och Marcus trodde vi skulle få hanskas med en trött och seg Daniel imorse men han var också uppe med tuppen som oss och ville tom ut och gå lååång morgonrunda. Var tom han som frågade först ifall vi skulle ut och gå. Han som verkligen svävade på rosa moln igår. Undra vad som har hänt?? Fast han kanske istället kommer sova bort hela dagen.  hahaha..

Nästan alla gästerna sov över igår så efter en mega super duper frukost innehållandes allt man kan tänka sig vilja äta en morgon, inte ens frukost, brunch är nog det rätta ordet, iallafall så rullar jag fram. Alltid när jag har druckit så är jag sugen på ALLT och kan verkligen stoppa i mig allt, tom sånt jag aldrig skulle kunna äta på morgonen. Detta med att vara nyttig till Las Vegas, det har jag ju tappat någonstans. Hahaha. Men jag har inte bara stoppat i mig onyttigheter, jag har proppat i mig så mkt jordgubbar att jag snart ser ut som en jordgubbe. Neah asså vi äter faktiskt ganska bra och nyttigt. Problemet är väl bara att jag stoppar i mig alldeles för mkt att jag knappt kan andas efteråt. Men vadå det är kallt ute. Måste samla späck så jag inte fryser. Hahaha..






Jag bara ÄLSKAR hans kock. Jag brukar aldrig önska mig något i julklapp men detta året vet jag redan vad jag ska önska mig i julklapp. Jag önskar mig en kock, inte vilken kock som helst utan Marcus kock. Visserligen gör han allt och lite till för mig men hans kock får jag nog inte lägga fingrarna på. Men önska kan man alltid göra och hoppet är ju det sista som överger en. Haha.. =)

Idag ska vi ut på äventyr, om vi överlever eller ej återstår att se. Ska bli väldigt intressant iallafall.


♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Slå mig baklänges va gott. Jag önskar mig också hans kock. God fortsättning på dig hjärtat. Kan vi ses detta året eller? hahaha.. Puss

2010-01-02 @ 12:16:26
Postat av: Nati

Och varför ska du tänka på maten och tänka på Vegas?? Du är fin som du är och jag vill inte ha någon annan Nikks. =) Miss you darling. Puss

2010-01-02 @ 13:06:27
Postat av: Pussegurkan

God fortsättning på dig mitt lilla smultron. Hoppas allt är bra med dig och det är bra att du börjat blogga igen så vi kan hålla koll på dig din lilla buse. hahaha. Kram kram

2010-01-02 @ 15:28:29
Postat av: Niclas R

God fortsättning på dig med sötnos. Det var inte igår inte. Snällt av dig att besöka huvudstaden förra året utan att höra av dig. Va konstigt det känns att säga förra året, haha. Hoppas allt är bra med dig och att detta året blir ett kanon år för dig. Saknar dig jättemycket så hör av dig någon dag. Antar ni är hos Marcus eller?? Puss&Kram

2010-01-02 @ 17:19:42
Postat av: BabyNikki

Cornelia: Hands off biatch, kocken är min. Hahaha. Skojja bara sötnosen. Ja klart vi ska ses iår.. Hahaha.. Många dagar kvar så jag kan andas lugnt, neah skojja bara. Vi kan väl ses nu snart?? Puss



Nati: Du är bara för god du, nästan så jag vill äta upp dig. Haha. Jag bara snackar det vet du. Lyckas aldrig ändå skärpa mig, träna och gå ner i vikt, so who cares. ;) Miss you to baby. Puss..



Pussgurkan: Vem?? Är du den jag tror att du är? haha.. Tack detsamma och ja jag måste ju börja blogga igen så folk kan snoka.. haha.. Kram kram..



Niclas: Nej det var inte igår inte. Förlåt men du vet hur det är, när jag är i sthlm så är det jättestressigt osv osv så jag hinner ju inte med hälften av vad jag skulle vilja. Men nästa gång LOVAR jag att höra av mig. Saknar dig också massor. Ja det är jag, som alltid över nyår. =) B1 och B2 hälsar.. Puss puss

2010-01-02 @ 18:16:06
URL: http://babynikki.blogg.se/
Postat av: Alex

Kom hem med dig din pajas, eller kom hem båda två, eller alla tre låter kanske bättre. Haha. Snällt att ni missar min födelsedag då rå. Jävla vänner asså. Men jag ska skåla för er också. Eller något i den stilen. hahaha

2010-01-02 @ 19:56:01
Postat av: Anonym

Kooooooom heeeeeem meeeeed diiiiig

2010-01-02 @ 21:50:39
Postat av: Mona

Men vad synd alla slutar på finest av bloggar som jag gillar. Fast jag förstår så struligt allt är på den sidan.



Lycka till här skal komme och hälsa på lite då och då. Gott nytt år på dig:-)

2010-01-03 @ 09:22:59
URL: http://www.finest.se/tullips
Postat av: BabyNikki

Alex: Ohhh my goooood vilka skvaller vi har fått redan. Jag vill höra ALLT när vi är tillbaka.. Wooohoo.. Din galenpanna.. Förlåt för vi missade födelsedagen, men det är inte mig du ska slå på. Haha.. Puss på pannan.



Anonym: vem ska jag komma hem till?? hehe..



Mona: Det var bara en tidsfråga om när jag skulle sluta på Finest. Mer än en strulig sida, men det håller jag för mig själv. hehe. Du är alltid välkommen det vet du. =) God fortsättning på dig..

2010-01-03 @ 10:43:13
URL: http://babynikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0