Sista Dagen...

Nu har jag bestämt att detta är sista dagen som min kropp får må dåligt. För imorgon ska jag vara frisk och då ska allting rulla på som vanligt igen. PUNKT SLUT!

Hade en riktigt skruvad dröm och jag grät så mkt att kudden var helt blöt när jag vaknade. Hahaha. Jag drömde att vi hade bestämt att vi alla skulle ha teammöte. Ringde Smulan men han svarade inte, försökte hela förmiddagen att få tag på honom men det gick rätt åt skogen. När alla väl hade dykt upp så fick jag panik. Så jag skulle testa att ringa Kexet och be honom hoppa in istället. Men han trycker av mig DIREKT och sen råkar han trycka på fel knapp så jag hör honom prata iallafall, men han vet då inte att jag hör.

Då sitter han i bilen med Smulan och dom snackar om MIG. Att det var kul att lura mig och sen bara leka försvunnen och göra mig orolig. Att jag inte fattar att företaget är skit. Att mitt liv är förstört. Kommer inte komma någonstans om jag inte gifter mig rikt och gubben dör. Att jag inte alls ska till Las Vegas. Usch en maaaassa saker. Tårarna sprutade och jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Men som tur var så blev jag väckt av ett sms. OCH SMSET VAR FRÅN JUST SMULAN.. Tror ni jag vågade läsa direkt.. HAHA NEJ.. Fick gnugga mig i ögonen först och vakna på riktigt och läste med ett öga öppet. =)

Hela dagen igår så kändes allting så bra. Jag bestämde mig för att vara glad och det var jag också. =) Senare på kvällen/natten kände jag mig ensam. Vet inte direkt varför. Men jag var trött och skulle sova men kunde inte sova.

♥ XoXo Nikki... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0