Mooorning Sunshine...

Vart har solen tagit vägen?? Vem har ätit upp min sol?? haha..

Hrm.. Lördag idag.. Och jag är leeeeeeedig, ja men gud ja ni hörde rätt. I`M FREEEEEEE!!! Men jag har massor att göra hemma. Städfreaken ska storstäda hela hemmet. Jag borde skaffa en egen städblogg för helvete va jag städar. Hahaha.

Gårdagen var så sjukt seg på jobb. Tiden verkligen fastnade jag lovar. Och jag var inte den enda som tyckte det. Helt sjukt. När jag var på väg hem var jag helt sprallig men jag visste att det skulle dö ut lila snabbt igen för egentligen var jag super duper trött.

Kom innanför dörren och snubblade över mig själv. Haha jättekul. Så när min Goding tände lampan så låg jag på golvet och skrattade ihjäl mig. Det första han frågar är "HUR MÅR TUMMEN?" hahaha.. Så söt.. Han plockade upp mig och sen var det bra igen. Haha.

Satte igång laptopen och tvn och kollade lite på Let´s Dance medan han skulle vara kokerskan i köket och servera mig mat. JA FÖR EN GÅNGS SKULL ÄR DET INTE JAG SOM LAGAR och jag klagade inte heller för maten var perfekt på alla sätt och vis. =)) Jag gjorde det jag alltid brukar göra. Fryser lite smått och sen fryser jag mer och mer. Sen hämtar jag sofftäcket och sen somnar jag så sött. Haha. Världens goaste middag och så rullar vi vidare. Haha. Visste inte riktigt vad vi skulle göra. Sen fick han ett akut ärende så han fick köra iväg en sväng. Jag tänkte bara grisa på soffan med mig själv och Nelly.

Men sen blev jag lockad av vinkväll och bara mysa med mina vänner. Helt oplanerat. Orkade egentligen inte röra mig. När mina vänner kom så var dörren öppen så jag bara skrek att dom skulle stiga in. In till en mysig och mörk lägenhet och jag under täcket. Hahaha. Alla är helt chockade och undrar vad som händer. Reste mig upp och dom börjar skratta.  Jo men jag blev så mätt så jag knäppte upp byxorna och glömde det. hahaha.. Kände ingenting eftersom jag hade strumpbyxor under jeansen för det är ju svinkallt.

Dom skulle dricka vin men jag skulle bara umgås och vara social. Efter drygt en timme fick jag nog. Men jag tog bara ett glas. Stolt över mig själv. Dock det största glaset men ett glas iallafall. HAHAHA! Vi satt och pratade och bara umgicks. Med mysbelysning och tända ljus. Folk jag inte brukar träffa och folk jag inte träffat på evigheter.
Jag hade en toppenkväll men väntade på att min Goding skulle komma tillbaka och det kändes som evigheter. =( Men det var toppen timeat för när alla gick typ vid halv tre så dök han in igen. Vi pratade massa massa. Tills jag somnade. Kom inte ens ihåg när jag somnade. Haha. Jag var totalt slutkörd.

Just nu grubblar jag över lite saker som jag inte vet hur jag ska ta itu med. Om jag borde eller om jag bara borde låta det vara och rinna ut i sanden? Hur vet jag innan det är försent? Usch va jobbigt detta blev.


♥ XoXo Nikki... ♥



Kommentarer
Postat av: Marcus

Hjärtat lilla. Jag förstår inte varför du ska vara så omtänksam alltid och bry dig och ta åt dig så mkt. Vissa saker ska du bara strunta i och låta tiden ta hand om. Vissa människor är inte värd din möda. För den som är det skulle aldrig få dig att må dåligt, grubbla eller whatever. Saknar dig min plutt. Puss.

2010-01-16 @ 13:11:16
Postat av: Nati

Min lilla korv. 2010 är DITT år har du ju sagt. Det är dina regler och det är ditt spel. Du bestämmer allting. Bry dig BARA om dig själv så är du snäll. (Självklart om oss tre också men det är ju en självklarhet;)



Jag hoppas vi ses snart igen. Saknar dig så mega mkt att jag går i sönder. Ha en underbar helg. Puss love

2010-01-17 @ 00:08:19
Postat av: Daniel

Jag ska komma lite senare och bota dig min underbara gumma. Ska ta wokpannan med mig. Hahaha. Puss

2010-01-17 @ 11:41:10
Postat av: Frida

Ibland är det bättre att bara blunda och gå vidare. Dina eller ditt val kommer att utlösa hur du kommer må efter. Tänk på det. Och det viktigaste är att du mår bra eller kommer kunna ställa dig upp snabbt. Så ta fram magkänslan och se om det är värt det. Stor kram

2010-01-18 @ 08:18:01
Postat av: awwiee

Allt bra med söta dig `? (=

2010-01-19 @ 09:15:51
URL: http://duhittahit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0