Min Man Försvann...

Innan idag så försvann min man spårlöst. Jag var helt säker på att jag hade satt honom på bordet men han var helt borta. Inte ett enda spår från honom, jag försökte minnas men hade verkligen no clue. Blev mer och mer irriterad och irrade rundor för att leta. Svor och hade mig och klanrade Marcus för att han har alldeles för stort hus. Hahaha.

Jag hade verkligen tittat ÖVERALLT där jag hade varit sen jag vaknade. Helt plötsligt ropade Marcus kock på mig och sa att den var i skafferiet??? EHHH VA??? Visserligen har jag varit i skafferiet och rotat idag men inte har jag något minne alls av att ha lagt den där. Marcus och Daniel skrattade så dom låg på golvet och sa att jag faktiskt en gång för ett par år sedan glömde min telefon i frysen så detta var väl ingenting jämfört med det. Hahaha.

Saken är den att vi hade lite party hemma hos mig för rätt många år sedan. Jag skulle in i frysen för att ta ut is, hade händerna fulla och lade telefonen på kanten lite snabbt för att jag skulle ju ändå fylla på issakerna och in med dom i frysen igen. Men så självklart så orkade jag inte fylla på dom och smällde bara igen frysen efter att ha blandat drinkarna. Och innan hade jag aldrig med mig mobilen ut så saknade inte ens min telefon när jag var ute. Började inte leta efter den förrän på morgonen och hittade den ingenstans. Trodde att jag kanske hade haft den med mig ut och tappat den. Så ringde och spärrade telefonen och abbonemang och allt.

När någon vän senare skulle ha glass från frysen så fick jag frågan varför min mobil låg i frysen. Hahaha. Så sjukt roligt att tänka tillbaka nu, men då var det inte så roligt. =)) Iallafall jag trodde att jag hade varit så klantig och glömt den i skafferiet efter att ha hittat gotte där inne. Skämdes nästan lite när dom skrattade åt mig. Blivit mobbad HELA dagen. Tills NU när jag loggar in på bloggen och ser deras kommentarer. Det var DOM som hade gömt min man. För den som inte förstått så är min stora kärlek min iPhone. =)))

Första dagen på det nya året har varit helt underbart mysig. Mina två bästa hjärtan vid min sida, mer kan jag inte begära. Dessutom faller den första dagen på året in på en fredag, kan det bli ännu bättre?? haha. Nu ska jag avsluta och gå ner och dricka lite MER bubbel med mina hjärtan och gästerna som anländer strax.



♥ XoXo Nikki... ♥




Kommentarer
Postat av: Andreas

Welcome back honeypie!!!=)

2010-01-02 @ 01:09:31
Postat av: Frugan

Fin bild du har gjort. Vilket program använder du?? Shiiit så gott med bubbel. Gott nytt år och god fortsättning Nikki. Kram

2010-01-02 @ 09:47:32
Postat av: BabyNikki

Andreas: Tackar tackar så mkt. =) God fortsättning på dig gubben. Stor Kram..



Frugan: Haha vem är min fruga??? Tackar tackar.. Jag leker bara lite snabbt med Photoshop. =) Kan inte så mkt dock. Hehe.. God fortsättning på dig med vem du nu är. =) Kram kram..

2010-01-02 @ 18:18:00
URL: http://babynikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0