Min Baby...

För några veckor sen så hade jag världens sjukaste dröm. Jag hade fått en liten baby. Världens finaste baby, vet inte vad ungen hade för kön, hoppas det var en pojke. Haha. Det var min fina ögonsten som hade kommit till världen. Allting kändes så sjukt äkta så det var skrämmande. När jag vaknade var jag tvungen att riktigt tänka efter så det var en dröm, det är läskigt.

Mitt lilla hjärta hade jag döpt till något jag inte kommer ihåg eftersom jag inte heller kommer ihåg könet. Men efternamnet var det som var det balla, eller efternamnen. Min baby hette Holmbäck och Maalouf i efternamn. Två olika efternamn men inget utav dessa två efternamnen har varken jag eller min man i drömmen. Men min man i drömmen tyckte det var helt okey och dessutom en super duper idé. Snacka om en drömman som går med på en sån sjuk sak. Hahaha. Jag vet heller inte vem det var. Det enda jag såg och kommer ihåg var att han var sådär lagom brun och helvetes sjukt snygg kropp. Hahaha.

Så besatt är jag utav Kexet och Smulan att jag använder deras efternamn till min unge. Lite varning där. Dags att börja ta avstånd från dom. Hahaha. Smulan är i Amsterdam och jag saknar honom massor. Försöker tracka Kexet och få lite uppmärksamhet men han orkar inte med mig. :( Det är synd om mig. Så nu ska jag trösta mig själv. Hahaha.

Dessa två pärlorna är de finaste och bästaste. Den ena tycker jag är psyk och den andre tycker jag är karismatisk, vad han nu menar med det??!!. (Asså de tycker det om mig för den som inte fattade min formulering) Lika barn leka bäst säger jag. =)) Dessa två människorna har verkligen ett hjärta av guld. Alltid så positiva och har alltid så mkt positiv energi att dela ut. Det är få människor som jag ALLTID mår bra av att träffa eller prata med. Oavsett hur äckligt jobbig min dag har varit eller hur många tårar jag har fällt så botar dom mig galant.

Det är inte många som kan det. Marcus och Daniel har de super egenskaperna och nu har jag hittat två till. hahaha. Än har ingen tjejkompis lyckats än så jag letar vidare. (Slå mig inte nu, jag har världens finaste tjejkompisar också men när jag inte är som jag ska så gömmer jag mig i mitt skal och nästan INGEN kommer innanför) =)) Behöver inte säga så mkt mer än såhär egentligen för att det finns inga ord i världen som kan beskriva det jag vill säga. Tjejerna som lyckas fånga dessa två guldkornen och tom få ett ring på fingret i framtiden. De två tjejerna kan skatta sig lyckliga och kommer att leva minst tio år till för dom kommer skratta så mkt så dom får kramp i käkarna. =))

(Varför så mkt snälla grejjor?? Jag är ju en elak bitch igen. Det var nog inte jag som talade där utan typ vinet jag druckit. Hahaha. Så nu ska jag fortsätta gnälla lite till)

Idag har varit en sån jobbig dag. Allting har gått snabbt men inte på ett bra sätt. Haha. Ganska mkt strul men det löste sig ganska smidigt. Tur det. Orkar inte med trubbel. Jag lever i min bubbla nu, i paradisbubblan. Hehehe!!

Röd dag imorron. Det är mkt kärlek det. Leeeeeeeeeeedig. Ja ni hörde rätt. Jag är leeeeeeeedig. Fast har en massa måsten så jag kan inte chilla som jag hade önskat. En massa saker att göra och papper att fixa så egentligen är jag inte ledig ju. Blääääää!!!

Väntar på att Robin ska vara klar på kalaset och kan ringa mig och väntar på mitt fotbollsproffs ska ringa. Men hon verkar försvunnen.. SARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA???!!


♥ XoXo Nikki... ♥




Kommentarer
Postat av: Nati

En ängel som dig borde bara omges av underbara människor. Skit i resten. ;) ohhh la la vilka snygga killar. Nikks varför är dina nära vänner alltid så supersnygga?? Är det de första kriteriet man måste uppnå för att öppna upp dig?? Hahaha. Jag som är din närmsta tjejkompis är ju såååå jävla snygg så det ligger ju ngt i det. Hahahaha. Puss min korv

2010-01-06 @ 18:31:34
Postat av: Marcus

Nati din pajas. Jag sa att jag skulle kommentera och du ska ju tvunget härmas. Härmapa. Haha.



Nikki älskling. Du säger att jag och Daniel är nummer ett men vi blir bara namedroppade och får inte vara med på bild. Vad är det för stil. haha. Helvete va jag saknar dig min flicka. Puss puss

2010-01-06 @ 18:35:01
Postat av: BabyNikki

Nati: Hahaha din sjuka men underbara godbit. Mmm eller hur. Killarna är riktiga puddingar. ;) Klart det är ett MÅSTE att vara snygg för att vara en nära vän till mig. Är det en ytlig kompis är det okey att människan inte är så supersnygg men ska det vara en nära vän till mig MÅSTE personen vara snygg. Så det är därför det är jävligt svårt att komma nära mig och öppna upp mig för att jag är ju så kräsen som alla påstår. Hahahah! Din sjuka grejj. Men jag älskar dig ändå liksom. Skumkorv du vet.. Pusssssss.. Ps. Du är min läckraste läckerbit till VÄN. DS.



Marcus: Mitt älskade hjärta som jag älskar över allt annat. Jag saknar dig massor. Det gör ont i mig att tänka på det!!! Önskar saker och ting var som förr, eller vissa saker iallafall, att du alltid var vid min sida tex. Du och Daniel har alltid varit nummer ett genom alla dessa åren och det finns aldrig någon eller några som kommer kunna ta era platser. MEN anledningen till varför det inte finns bild på er på bloggen???!! DEN FRÅGAN KAN NI JU STÄLLA ER SJÄLVA. Bara för ni ska vara så jävla hemlighetsfulla..grrrrrrrrr.. Men jag älskar dig ändå min fin fina pojjke.. hahaha.. puss..

2010-01-06 @ 20:20:58
URL: http://babynikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0