Kick Off...

Off är nog det rätta namnet för mig just nu.. Känner mig som en sjuk stackars åsna.. Hahaha.. Helt off asså.. Inte i mitt vanliga esse och jag gillar inte läget.. Blääääääää..

Inatt kunde jag inte somna och när jag väl somnade så orkade jag inte gå upp imorse för jag hade bara sovit ett par enstaka timmar.. Jag kände mig jätte jätte dålig så tänkte stanna hemma från kick offen men det var ändå något som drog i mig och sa att jag borde gå för att bli igångkickad igen.. Man har ju tappat en massa positiv energi över jul och nyår.. Noooot goood..

Och ja jävlar va kickad jag blev.. Med Anders Karlsson på scen som kostar 100 000 kr för några timmar är det rätt svårt att inte få en energi boost och bli positiv igen.. =)) Jag har kramp i mina käkar så mkt som jag har skrattat..

Många gånger trodde jag att jag skulle svimma och trilla ner på golvet asså.. haha.. Allting bara snurrade i huvudet.. Men jag klarade mig heeeela vägen hem.. ufff..

Vi skulle ha en "lek" som i korta drag innebar att det finns fyra rutor att dela in människan i. Osså skulle man då ställa sig i "facket" där man tyckte att man hörde hemma. Jag ställde mig i den "gula rutan". Svansen stannade där och folket framför stannade också osså fastnade jag där och orkade inte ta stora steg och förflytta mig så jag stannade där och ville vara lite osynlig. HAHAHAHA... Den gula rutan var typ ALLT som INTE JAG VAR, eller ÄR.. hahaha..

När dom började förklara kände jag mig gaaaaaaanska malplacerad.. hahaha.. Vi har gjort en liknande grejj på våra utbildningar på kontoret.. Då valde jag också "rutan" för de lite lugnare människorna som håller ihop osv osv..

WHO ARE YOU KIDDING? Fick jag förfrågan av motivationstalaren på kontoret och alla dom anställda SKRATTADE ÅT MIG.. hahaha.. Sant.. Who am I kidding?? Jag älskar uppmärksamhet, jag älskar att stå i centrum, jag älskar att synas och höras, jag är jävligt dominant och bestämd och älskar att bossa..

Jajaja försöka vara en annan människa kan man alltid göra sa han osså fick jag byta plats.. hahaha..

Denna gången märkte ingen att jag var felplacerad så jag slapp byta plats och skämmas.. haha.. Förutom Svansen och Smulan.. För just då snurrade allting och det kändes som om jag gick en meter till så skulle jag trilla ihop..

Nu har jag bäddat ner mig själv i tusen täcken och kuddar.. Ska mysa med film och tycka synd om mig själv.. Hahaha.. Daniel skulle överraska mig med någonting.. Vi får väl se vad.. Han försöker få mig att äta men jag har verkligen ingen matlust för fem öre.. Jag som ääälskar mat och alltid äter och alltid är sugen på allt.. Detta är allvarligt.. haha..

♥ XoXo Nikki... ♥



Kommentarer
Postat av: Nati

Min älskade korv. Jag ska komma ner i veckan och ta hand om dig. Puss

2010-01-10 @ 00:38:27
Postat av: Daniel

Fan jag har verkligen försökt på alla möjliga sätt för att få henne frisk. Men hon vägrar öppna munnen och stoppa in någonting. Fan det lät väldigt fel. Men ja ni fattar. Hon har ingen matlust och då är hon allvarligt sjuk. Hahaha. Nati och Marcus.. HEEEEEEEELP!!

2010-01-10 @ 13:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0