Kärlekens Dag...

Idag har det varit kärlekens dag. Haha. Nej men det är ju en röd dag och det har varit så sjukt underbart. Har fått massor gjort. Både saker jag MÅSTE göra och saker jag verkligen VILL göra.. =)) I förmiddags var det en massa måsten, mindre roligt, men tiden gick ganska fort. Sen var det dags att göra vid sid och bege sig iväg igen. Skulle träffa Robin en sväng och äta en bit mat och snacka lite skit. Det var evigheter sen det hände. Det har varit såå mysigt. Vi satt och åt i lugn och ro och strosade rundor i lugn och ro och pratade en massa mellan himmel och jord. För en gångs skull kände jag mig inte stressad som jag alltid gör för jag måste iväg.

Vi har bara träffats snabba svängar, typ hej och sen hejdå på senare tid. Och alltid när vi har bestämt att vi ska ses så har det kommit någonting i vägen så det har inte blivit av. Skulle ha träffat Sara idag också innan hon åker tillbaka till Usa men hon är spårlöst försvunnen. Får inte tag på henne och hon svarar inte mig. =(

Alltid när jag befinner mig på ett ställe där jag känner massa människor så förväntar sig alla att jag ska hinna träffa alla. Och när jag inte gör det så blir folk sura. Så jag har oftast sån tvångstanke att höra av mig till allt och alla och försöka hinna klämma in fika med typ alla som bor i staden där jag befinner mig. Men nu är det slut med det. Ska för en gångs skull stressa ner mitt jävla hektiska liv och göra det JAG känner för och det JAG vill göra. Vad folk sen tycker och tänker. DET SKITER JAG I!!! hahaha..

Innan jag åkte hem så var det lite slappetid med Robin, Jonny och Sebbe. Det är så jäkla skönt att träffa de underbara människorna. Jag kan göra vad jag vill, hur jag vill och när jag vill utan att behöva bry mig, inte för att jag brukar det men ja ni fattar. haha. Det är människor man känner sig avslappnad med. Jag kan stå, ligga, sitta, gråta, skratta, rapa. Yes you name it. Dom bryr sig inte. Mobbas gör dom visserligen men jag är ju mobbad överallt så jag är van. Hahaha..

Det är få människor jag kan träffa och bara vara. Asså inte behöva göra ngt speciellt. Säga något speciellt. Det är bara så chill. Vet inte hur jag ska förklara. Men när man umgås med vissa så känns det som om man hela tiden måste ha ngt att göra eller ha ngt att säga. Underhålla den andra. Men vi kan ligga och glo på tv och bara helt tysta och ändå ha det väldigt nice. Vet inte hur jag ska förklara så nu skiter jag i det. Hahaha..

Det damp ner ett sms att Daniel ville åka pulka med vargen. Min fina husky äääälskar snön och han blir helt galen och älskar att dra pulka. Och jag och Daniel älskar att bli dragna så det passar perfekt. Vi är som barn fan. hahaha. Så nu har vi gjort det. Helt död är jag nu. Men det känns iaf bättre än när jag stod på snowboarden häromdagen och trodde jag skulle dö för jag inte har ngn kondition kvar. Hahaha..



Har ätit jättegod middag med kyckling. Så nu ska jag kötta en massa frukt och sen ska vi mysa med film. Har förträngt att det är vanlig dag imorgon, vilket innebär jobb. Jag tror det är helg liksom.  hahaha..


♥ XoXo Nikki... ♥




Kommentarer
Postat av: Andreas

Han är så söt, din hårboll. Haha. Välkommen hem. När ses vi??:) hoppas året börjat bra o bara blir bättre. Puss snäckan.

2010-01-06 @ 23:21:42
Postat av: Andreas

Han är så söt, din hårboll. Haha. Välkommen hem. När ses vi??:) hoppas året börjat bra o bara blir bättre. Puss snäckan.

2010-01-06 @ 23:27:04
Postat av: sofia

mycket trevlig blogg du har:) Besök gärna, censurerad.se :)

2010-01-07 @ 16:00:16
URL: http://censurerad.se
Postat av: Paula

Härligt med röda dagar!

2010-01-07 @ 19:19:14
URL: http://shefabulous.se
Postat av: Sura flaskan

Heeeej tjejen. Guuud det var hundra år sedan. Skulle kolla din gamla blogg och turen var att man blev slussad vidare ju. Du får tre försök på dig att komma på vem jag är. :) saknar dig jättte jätte mkt sötnosen. Puss puss

2010-01-08 @ 09:28:05
Postat av: Carro

FAN VAD SÖT HUND!

2010-01-09 @ 23:56:09
URL: http://chitay.blogg.se/
Postat av: Bintan

Åh vilken fin hund du har!

2010-01-11 @ 07:54:14
URL: http://bintan.bloggsida.se
Postat av: Carro

den ÄR jätte fin!

Tack så mycket, den är lite bättre nu, är inte lika hes men göör fortfarande riktigt ont x)

2010-01-11 @ 16:58:18
URL: http://chitay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0