Första & Sista...

Idag var det första dagen på salongen för året men också sista dagen på kontoret för året(?). Eller sista dagen var egentligen vid årsskiftet men idag så gick jag dit en sista gång för att packa mina saker. Det var så skönt och befriande och jag jublade och studsade in med världens största leende.

Who am I kidding? Jag grät som ett barn samtidigt som jag stoppade mina saker i mina lådor. Hade Daniel med mig som moraliskt stöd men kände ändå att jag skulle göra allt själv så bad honom inte följa med in på kontoret. Jag har sååå många minnen, både bra och dåliga. Det är MITT kontor och ingen annans. Som jag har kämpat mig dit men det var också mitt val att ge upp det. Vart det beslutet leder mig återstår att se.

Kommer sakna alla enormt mkt och jag önskar alla lycka till och enbart det bästa för dom. Jag har verkligen haft turen och lyckan att bara jobba med dom bästa. Fast dom gett mig huvudvärk en och en annan gång. Haha. Jag fick jättefina goodbye gifts. Så fint av dom. Kändes som julafton ju. Hehe.

När jag gråtit färdigt och torkat alla mina tårar och vi var på väg därifrån och jag fick annat att tänka på så säger Daniel "Nikki det liknade som.. hrm.. på film du vet.. När någon högt uppsatt omtyckt chef slutar eller får sparken och är helt ledsen och ska hämta sina saker i lådor. SÅÅÅÅ såg du ut idag.. Fast mkt snyggare." hahaha.. Pajas.. Men min söta pajas..

Sen var det raka vägen till Malmö för att plocka upp lite saker till salongen hos fina Robin. Väckte min Sara och hon var halvt vid liv när hon svarade på mina meddelanden och bad och böna om att få sova i tjugo minuter till. hahaha. Tur jag väckte henne på vägen till Malmö och inte när jag var framme. Men hon var till punkt och pricka den darlingen. Sa att jag bryr mig inte vad hon gör bara hon är klar klockan elva, och det var hon minsann. 11.05 ringer hon och säger hon är utanför butiken. Hahaha. =)) Duktiga tanta.. hahaha..

Vi skulle luncha och snacka lite skit och sen skulle hon få en extreme makeover för hennes hår behövde lite liv tyckte vi. =) Och ännu snyggare än vanligt blev hon. Glömde dock ta en efter bild. =( När Sara har kommit på tal och folk har frågat vart i Usa hon bor så har jag fått skämmas som bara den för jag kommer aldrig ihåg vart hon bor.. Men NU vet jag.. OHIO.. Tror jag?? hahahaha..

Gissa vems tallrik som är nedanför. Hahaha. Ser ut som jag ska äta för en hel armé. Hahahaha.




Mitt vackra fotbollsproffs. =)))

♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0