Feber&Snuskeri...

Idag tycker jag faktiskt synd om mig själv. Jag är dålig som en jag vet inte vad. Det är resultatet av att stå ute i kylan igår i nästan två timmar och vänta. Det snöade och det var svinigt kallt. Ändå var jag påpälsad med tjock dunjacka, mössa, halsduk, dubbla vantar och Uggs. Tänk om jag bara hade haft en ulljacka eller något. Ja då hade jag inte suttit här idag iallafall, eller legat.

Den underbara delen med min feber är när jag blir varm, då frossar jag inte, skakar och hackar tänder iallafall. Hahaha. Min skadade tumme, som jag förresten inte berättat om, den gör såååå ont idag. Ringde till läkaren och dom tyckte jag skulle in och kolla upp den. Men hur ska det gå till?? När jag nästan fick krypa för att komma in på toa. Bähähähä. Idag kommer jag vara som ett barn som bara gnäller, gnäller, gnäller och ingenting duger. Så ring inte om ni tänker skratta åt mig, för jag kommer verkligen bli SUR. Typ.. hahaha..

Antingen kommer ingen bry sig för dom tror jag skojjar eller så kommer alla bry sig övermkt eftersom jag aldrig brukar tycka synd om mig själv eller gnälla. Hahaha. Eller jo det finns vissa få som jag gör det hos, men det är få som sagt så alla andra vet inte om det. Hahaha.

Jag har ingen matlust idag iallafall, eller iallafall inte än. Något som är positivt. Hahaha. En vän sa igår till mig att varje gång jag pratat med någon så har jag antingen precis ätit, äter eller så ska jag äta. Hahaha. Ohh nej jag har inte mask i magen, tänk inte ens tanken. Jag ääääälskar mat, det är livet. =))

Hela dagen igår gick i SNUSKHETENS tecken. Det hela började med att jag öppnade kylskåpet på salongen och blev sugen på någonting men visste inte vad. Då brukar jag säga "Jag är rastlös i munnen". Lika roligt varje gång för alla blir så häpna och låter liksom fantasin flöda. Haha. Efter jag sagt det så relaterade alla allt och inget till snusk.

Pratade med en gammal vän från Stockholm på Facebook chatten och det lät typ såhär, eller en del av det:

M: Jag jobbar. Själv då?
Jag: Är på jobb. Men är så rastlös.. =( Sugen på något men jag vet inte vad.. =(
M: Rastlös? Sugen på något?
Jag: Ja jag är rastlös i munnen.
M: Hmm??
Jag: Ja asså jag vill ha något att stoppa i munnen.
Haha fan jag förvärrar allting. Sluta. Jag är sugen på något att äta men vet inte vad?? =(
M: hahaha. JAHA! Shit det var rätt roligt.

Det är ju min ordentliga mäklarvän från Sthlm så han blev lagom paff när han började undra vad jag pratade om. Hahaha..

Nu ska jag ringa Mami så hon kan tycka synd om mig och passa upp mig. Lilla lilla ynkliga jag. HAHAHA.


♥ XoXo Nikki... ♥

Kommentarer
Postat av: Marcus

Älskling lilla varför har du stått ute i kylan i nästan två timmar?? Var det igår?? Säg INTE det var Daniel, jag kommer slakta honom upp och ner bak och fram. Hahaha. Bädda ner dig med hundra täcken och kuddar. Drick en massa massa av ditt älsklingte och bara vila upp dig darling. Inget jobbande och inget tänkande. Jag ska skicka över Daniel och TVINGA honom passa upp dig. Blir du inte frisk om tre dagar flyger jag hem. ;) Puss babe

2010-01-08 @ 15:04:55
Postat av: Louise

Krya på dig snäckan

2010-01-08 @ 23:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0