Fastnade...

Jag är så trött att mina ögon går i kors. Men vet ni vad. Jag mår bra idag iallafall, eller bra är väl lite att ta i, men jag är OKEY och jag ska knalla iväg till Salongen om en liten stund. Neah jag har inte sovit tills nu, jag önskade, då hade jag inte varit så trött. Jag har sovit i tre timmar. Var tvungen att gå upp tidigt för morgonrundan med vargen sen hade jag en hel hög med papper att skriva ut och skriva under och nu ska jag skicka iväg det. Sen håller vi alla tummar och tår som någonsin existerar på denna jorden.

Lite si sådär att vakna sju för att hinna göra det man sköt upp från gårdagen. Jag skulle fixat det igårkväll egentligen men jag fastnade med någonting helt annat. Sen skulle jag lägga mig tidigt för att orka upp och göra det istället men jag fastnade igen. Men det var värt det. För min bästis är bara sååå bäst och sååå jävla underbar. När jag är vaken med endast ena ögat och de ögat gör ont så trött jag är men ändå håller mig till klockan fyra då förstår ni hur mkt min bästis är värd min dyrbara tid. Hahaha. Om jag bara kunde göra mer för honom än att bara finnas. =(

Känner mig väldigt stressad för det är såååå mkt jag ska hinna med innan vi åker till Las Vegas. Jag skulle ju stressa ner mitt liv. Vad hände med det liksom? haha.. Neah det var inget nyårslöfte för dom håller man inte. Hahaha.

♥ XoXo Nikki... ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag trodde jag var din bästis?? För inte var det mig du pratade med eller smsade hela natten. Dessutom hade jag aldrig tillåtit dig att vara uppe till fyra på morgonen när du ska upp sju. Jisses vilken dålig bästis. Whos that?? Ska läxa upp den människan. Hahaha. Jäkla jidder.



Det jag egentligen vill säga är att jag älskar dig och saknar dig bebis. Pussss

2010-01-12 @ 20:28:20
Postat av: Daniel

Vilken pajas har postat kommentaren ovanför utan avsändare??hahaha.. Jag gissar på Nati eller KNÄCKEMACKAN.. hahaha.. Hrm.. Sant vem pratade du med egentligen Nikks?? Miss you bebbe.. Puss..

2010-01-12 @ 22:52:36
Postat av: Nati

Inte Var det jag heller. Hrm. Detta är müsli. Hahaha. Puss min fina korv. Skönt du är på benen igen o frisk.

2010-01-13 @ 02:33:48
Postat av: Sura flaskan

Skulle också gärna vilja veta vem?? Haha. Har du kommit på vem jag är??;)

2010-01-13 @ 19:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0