Duuuuumleklubbor...

Jag har ätit en dumleklubba idag.. Haha.. det var evigheter sen.. Har nog inte ätit dumleklubbor sen jag gick i lågstadiet eller något.. haha.. Tjejerna var här och vi kollade film, eller vi pratade mest, fattade ingenting av filmen. Sen skulle någon visa huset hon och sambon ska köpa, sen skulle en annan prata om något och en tredje om något annat.. Men kul hade vi.. Sen var vi sugna på en massa saker.. Ena sekunden var det popcorn, andra var det choklad och tredje satt vi allihopa och käka dumleklubbor.. hahaha.. De tömde min Merci chokladask.. =( De ville åt min Paradisask också men det fick de inte.. haha.. =))

Det har hänt så mkt.. Jag har inte hunnit smälta det än.. Så jag ska först smälta och sen försöka berätta i gåtor.. haha..

Fick mig ett gott skratt med mina knasiga brudar iallafall.. Så skönt det var att träffa de.. De vet ingenting och de frågar ingenting.. De tror, tycker och tänker att allt är som vanligt.. Ibland behöver jag min mask.. Eller ja min mask är framme ganska ofta.. Men jaaaaaaa..

Jag har inte haft tid eller lust att blogga på flera dagar. Dessa dagarna har jag bara skjutit på saker hela tiden. Hade bara velat gömma mig under täcket och bara gömma mig helt enkelt.. Isch fyyy...

Har jätte mega krampor i magen.. Och min tumme blir fan aldrig bra.. Så trött på allt.. Ska verkligen bli skönt att komma iväg.. och bara vara.. och vara ifrån allt och alla..

♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: Daniel

Barn roar sig lätt gumman.. hahaha.. puss..

2010-01-20 @ 18:58:51
Postat av: Claudia

Hej hej, kikar in och önskar dig en trevlig kväll! =)

2010-01-22 @ 17:58:34
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Barbie Gullis

Shiet asså choklad är så gott..

2010-01-23 @ 12:54:46
URL: http://gullistheoneandonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0