Den Nya Versionen...!!!

Då var det äntligen ett nytt år och nya utmaningar på ingång. Jag gick och lade mig med världens leende och vaknade med världens leende, egentligen ingen speciell anledning. Det bara känns så sjukt bra. Många vill ha ett bra år men jag har bestämt att jag SKA ha ett UNDERBART och MAGISKT år. Inget snack om saken.

 

För den ouppdaterade så är jag inte ny på bloggmarknaden. Jag började när det så fint hette dagbok på Lunarstorm. (Skämms nästan) haha. Sen flyttade jag till en annan blogg som tyvärr inte finns kvar. Sen flyttade jag till www.nikkilicious.blogg.se och därefter flyttade jag till www.finest.se/babynikki.

 

Vilket var dumt för jag tappade super många läsare eftersom sidan strulade så mkt. När jag hade bloggen på blogg.se så blev den så småningom ganska så stor och jag började tjäna pengar, vilket inte ens fanns på kartan när jag började. Till slut tappade jag bloggsuget när hela Finest bara strulade och allt och inget var fel. Påbörjade ett nytt "projekt" och startade www.diiiamond.blogg.se och den bloggen skulle vara helt annorlunda, skulle inte handla om mig personligen och mina två Kexet och Smulan skulle också blogga. Men dom dissade mig totalt och jag kände att bloggerskan i mig kröp fram alldeles för ofta i inläggen.

 

Plus att jag har så många som behöver hålla koll på mig och inte kan få tag på mig dagligen. Så nu är det ett nytt år och vi börjar om från början så ser vi vad som händer och fötter. =)

 

Det var lite kortfattat från mig för denna gången men tro mig att jag kommer tillbaka alldeles strax. Haha. =)

 

Sidan ser just nu ut som jag vet inte vad. Headern är från min gamla Finest blogg jag vet. Det var ett litet snabbplock bara. Så hela bloggen är under konstruktion.

 

 

♥ XoXo Nikki... ♥



Kommentarer
Postat av: Marcus

Min allra allra finaste fin. Mitt nya år kunde inte börjat bättre än med dig vid min sida. Nu springer du rundor och tjoar här och letar efter jag vet inte vad. Kan det vara din iPhone du saknar? haha Tack för att du bara är du. Puss

2010-01-01 @ 14:25:24
Postat av: Daniel

Jag måste bara härma Marcus och också posta ett inlägg fast vi befinner oss i samma hus. Men du kommer bli så glad när du läser det. Eller så kommer du döda oss för du upptäcker att det är vi som har din iphone. hahahaha. Tack för ett underbart nyårsfirande och du är helt enkelt bara bäst baby. I love you big long time. Haha. Nej men jag älskar verkligen dig och det vet du om. Pussssssss

2010-01-01 @ 14:27:21
Postat av: Nati

Jippieeeeeeee min lilla korvus du har börjat blogga igen. Jag som trodde jag var den första som skulle kommentera och ta oskulden men självklart så har dom andra två korvarna varit i farten före mig. Mina fina korvar när kommer ni till Sverige igen? Kan inte du och Daniel ta med dig Marcus så kan vi alla leka innan jag flyger tillbaka till LA?? Pussis korvis

2010-01-01 @ 18:33:35
Postat av: Jenny

Fin blogg du har. God fortsättning på dig tjejen.

2010-01-01 @ 21:03:16
Postat av: BabyNikki

Marcus: Tack själv för att du är du mitt älskade hjärta. Ja kan det ha varit min iphone som ni hade gömt era pajas. Hahaha. Men jag älskar er ändå. Men sota för det kommer ni få göra. Okey nu skriker ni så nu kommer jag ner och då jävlar. hahaha.. Puss lovely..



Daniel: Härmapa, varför måste du alltid apa efter Marcus?? haha skoja bara.. Jag vet och jag älskar dig/er också super duper mega big long time, haha.. Nej men really.. Älskar er så mkt att det inte finns ord för det.. Puss..



Nati: Busebarn.. Hur fan fick du reda på att jag har börjat blogga igen, det gick väldigt fort, vem tjallade? B1 eller B2?? Marcus eller Daniel alltså?? hahaha.. Saknar dig som bara den.. Kommer krama sönder dig och pussa sönder dig när jag kommer hem och får träffa dig.. Jo vi ska försöka få med oss Marcus hem igen men det är nog rätt kört, han var ju hemma till jul och då missade du honom.. Snyfta.. Men jag ska försöka.. ;) Kommer du ner till Skåneland ngt eller?? Pussa..



Jenny: Tackar tackar.. God fortsättning på dig också.. Hoppas du får ett underbart år..

2010-01-01 @ 21:52:17
URL: http://babynikki.blogg.se/
Postat av: Catti

Weeei!

Äntligen kan man stalka dig igen ;)

puss på dig Fantastisk

2010-01-02 @ 11:36:09
URL: http://www.finest.se/Catti

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0