Dags Att Landa...

Då var det söndag igen ja. Då har man landat hemma och tagit tag i en massa vettiga och viktiga men ack så tråkiga saker. Det var längesen jag fruktade en söndag faktiskt. Har nog inte varit rädd för att det ska vara söndag sen man gick typ i skolan eller något. Men nu har jag. För mina lediga dagar är över. Ja ni hörde rätt. Tom JAG har varit ledig på riktigt. Fyra HELA dagar på detta året, som sagt år 2010 började väldigt bra. Haha. Snacka om att jag har njutit rejält eftersom det var så längesen jag verkligen var 100% ledig, inte ens ett endaste jobbsamtal på telefonen, det var många år sen, tror jag var 13 sist eller något. Hahaha. Nu när jag tänker efter var det inte fyra hela dagar för jag har suttit i ett par timmar nu och fixat med papper och sånt, alltså jobb så TRE hela dagar.. =))

Jag har ont i hela min kropp, jag fryser och jag har blåmärken. Tänker inte tala om vad för äventyr vi har hittat på utan jag visar er imorgon. Tänker inte säga så mkt om det då heller för Marcus och Daniel har mobbat mig så det räcker och blir över så ni behöver inte göra det. Hahaha. Kan säga som så att det första jag ska göra imorgon är att ringa min PT och träna upp hela mig, både muskler kondition och ja allt allt allt. Jag har verkligen ingen kondition längre, trodde bokstavligen jag skulle dö eller ngt. Hahaha.

Jag har haft jättemysiga dagar med mina hjärtan men nu är det tyvärr dags att klättra ner från mina rosa moln och ta tag i verkligheten. Oavsett om jag vill det eller ej så är det ett måste. Hatar att vara vuxen och ha en massa måsten. Jag vill leka i sandlådan igen liksom. Var mkt mkt bättre. Fick man inte det man ville så grät man så var de problemet ur världen.

Nu ska jag fixa det sista, har supermkt kvar, trodde verkligen jag skulle hinna göra allt men jag har så ont i min rygg och fryser så mkt så ska faktiskt bara fixa det allra allra viktigaste sen ska jag checka ut för idag. Jag ska istället skala och kötta lite Ananas, sharonfrukt, japanska päron och clementiner. Och en FET kopp med grön te för att värma mig. Sen ska jag krypa upp i soffan som ett litet barn med världens största täcke och kudde och bara mysa. Undra om Daniel vill umgås med mig eller han är trött på mig vid detta laget?? hehe.. Men spelar egentligen ingen roll för när jag har ätit upp och druckit upp och lagt mig till rätta i soffan så kommer jag somna inom tio minuter. Ögonen orkar knappt längre.


♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: Marcus

Saknar dig redan min älskade. Får väl säga att jag saknar Daniel också då annars lär han väl tjura. Hahaha. Fan jag önskar jag kunde spola tillbaka tiden. Dessa dagarna med er har varit helt oslagbara. Jag hoppas det finns mer tid iår än vad det fanns förra året. Puss puss. Your´e best baby

2010-01-04 @ 00:13:29
Postat av: Blom & Hilton

Chic blogg!

2010-01-04 @ 15:44:53
URL: http://fashionmonsters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0