Berg & Dalbana...

Vilken jävla berg och dalbana det har varit då rå. Imorse var jag värsta solstrålen som bara sken. Jag såg ut som en clown så mkt jag gick runt och smileade. Helt plötsligt nu tappade jag humöret totalt och allt är bara skit. Hoppas att jag bara är trött och tjurig, men jag tvivlar på det. Det är något annat som ligger som grund.

Magen kurrar men jag har ingen som helst matlust. Jag är alltid sugen på någonting men nu mår jag illa bara jag känner lukten av mat och tycker det är jobbigt jag måste äta. Hahaha. Dags att uppsöka en läkare tror jag. Men ingen läkare i världen kan bota mig. Jag behöver ladda mina batterier. Las Vegas ska bli så jävla skönt. Kan inte komma ihåg senast jag längtade efter en resa så mkt. För första gången i hela mitt liv ska jag bara åka dit för att ha skoj och för Vemma. Allt annat ska jag dumpa hemma.

Alla beskymmer och jobb och allt allt allt. Lämna mig ifred i en hel vecka tack. Hehe. =))
Jag behöver också ladda mitt Smulan&Kexet batteri. Det var längesen. Jag saknar mina kakor. Hahaha. Skulle ha träffat Smulan idag men efter många om och men så blev det bara pannkaka. Har bestämt att jag och Kexet ska ses i nästa vecka men om min magkänsla har rätt så kommer det också bli pannkakor. Aaaaaaaaa damp!!!

Just nu för stunden har jag bara en önskan. En stark önskan som jag just nu önskar mer än allt annat. Blir det inte som man tänkt sig får man själv ordna det. Men frågan är om det är bäst att låta bli eller göra det som man själv vill ha det??

♥ XoXo Nikki... ♥



Kommentarer
Postat av: Ana

SV: hej aa det är jag som har gjort den :)



Var med och tävla i min tävling? :)

2010-01-14 @ 18:55:16
URL: http://anaaana.blogg.se/
Postat av: Lexie

Hejsan:)

Gå in på länken och svara på min fråga: http://lexielinde.blogg.se/2010/january/snyggast-kampanj.html

2010-01-14 @ 21:22:05
URL: http://lexielinde.blogg.se/
Postat av: Claudia

Hej hej, kikar in och önskar dig en bra kväll! =)



Kram

2010-01-15 @ 19:03:46
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0