BästisKram...

Jag är så trött att jag mår illa. Men varför kan jag då inte somna? Vad är det för fel på mig liksom. Grrrrr. Inatt så var jag också jättetrött så ögonen sved eftersom jag natten innan frivilligt var uppe jättelänge. Så det var självförvållat. Men inatt var det inte självförvållat för jag kunde inte somna. Hur jag än gjorde och vad jag än försökte. Så jag sov en och en halvtimme, och när jag vaknade i morse mådde jag illa så trött jag var. Och ögonen gjorde super duper ont. Trodde inte jag skulle klara mig igenom dagen men självklart gjorde jag det. Hulkkvinnan ju. Hahaha.

Trodde jag skulle stendäcka så fort jag kom hem. MEN NEAH INTE DET HELLER. Hade pratat lite löst om att träffa min bästis B1 men han visste inte riktigt om han skulle hinna. Han sa till mig för några dagar sedan att han ville ha Dumleklubbor, att han inte ätit det sen man var liten och gick i skolan, så jag gick och letade Dumleklubbor till honom. Såg allt med dumle förutom klubbor så blev lite ledsen i ögat, tills jag snubblade över kartongen. Hahaha. Så klubbor fick han. Han var här en jättesnabb sväng innan och vi snackade lite skit och utdelade en bästiskram. Ville inte släppa honom.

Han smaskade på sina klubbor medan jag var sugen på popcorn. Osså frös jag så jag hade kokt te. Klantiga jag spillde ut nästan allt mitt te och senare tappade jag ut hela popcornskålen som nästan är full. Hahaha.. Guuud varit sååå klantig idag så det är nog dags att verkligen sova. Lyckas jag inte får jag nog slå mig själv med en stekpanna eller fem stycken.. hahaha..

Natti.. wish me good luck..

♥ XoXo Nikki... ♥



Kommentarer
Postat av: Blom & Hilton

fashionretard/chic

2010-01-14 @ 14:34:15
URL: http://fashionmonsters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0