Valentines Day Day...

Kunde det inte ha funnits en sån dag också så man kunde få vara ledig. Hahaha. Ni vet julafton och sen juldagen.. =)) Idag jobbar jag hemifrån men jag är så fruktansvärt seg. Vet inte vad det är med mig. Dags för en Verve så man kan bli människa asså.

Gårdagen blev en fullspäckad och väldigt trevlig dag. Inte alls som planerat och som jag trodde det skulle bli men det viktigaste är att det blev bra med en maaassa kärlek.. =))

Alla är så sjukt hysteriska över Alla Hjärtans dag tycker jag. Dom som har partners är superglada och de som är singlar bara deppar ihop och gräver ner sig. Allvarligt talat. Jag menar..

Det är väl inte bara ens partner man älskar och bryr sig om?? Man har familjen, vännerna, djuren osv osv. Sen att man kanske är extra mån om dom man älskar just denna dag och uppvaktar dom lite extra, det är en helt annan femma. Men vissa betedde sig som om jorden skulle gå under. Så jävla glöttigt. Men men det är min åsikt. =)

Det var inte bara Alla hjärtans igår utan det var också kinesiskt nyår. Varje år har jag noll koll på vilken dag mami ber till Buddah och sånt och vilken dag man ska typ önska de äldre gott nytt år och lycka och framgång osså får man ett litet rött kuvert med pengar. Det är bara den dagen jag är intresserad utav. Hahaha. Skämt åsido men många år har jag önskat en dag före och det är inte så jättelyckat. Hehehe..

Igårkväll ringde jag hem till Dady och styvmamma.. Jag skrattade mig mest igenom hela samtalet.. Jag skulle försöka önska de lite annorlundare saker iår men det gick som det gick.. Jag påbörjade en mening men min styvmamma fick avsluta till mig för jag hittade inte orden.. Hahaha.. Hon bara asså ser jag ut som en tolk eller.. Dom sa att jag skulle höra av mig innan jag skulle dyka upp och hämta mitt lyckokuvert så de hann gå till banken.. Sa att det fungerar lika bra med checkar.. Så säger dom att de numera har dålig syn så det kanske blir en för liten summa.. Så jag avslutade med att det räckte att de skrev under checken så kunde jag fylla i summan själv.. Men det gick dom inte riktigt med på.. Undra varför?? hahaha..

♥ XoXo Nikki... ♥



Kommentarer
Postat av: Filippez

Fler bilder (a

2010-02-17 @ 15:45:53
URL: http://filippez.blogg.se/
Postat av: matilda

Nu får ni bestämma, ska jag blont och långt hår elr mörkt och kort!? NI BESTÄMMER! ALLA FÅR TYCKA TILL!=) KRAM<3



http://MatildaSimonette.blogg.se



Ps. drar två personer som jag länkar bland mina kommentar röster. Har över 1.000 läsare, så ja... du tjänar på det.:)

2010-02-18 @ 00:40:36
URL: http://matildasimonette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0