Skjuter Iväg...

Oj oj oj det kokar över.. Bokstavligen.. Haha.. Nej men asså min läsarkurva har skjutit i HÖÖÖÖJDEN... Vad har hänt? Har något länkat mig? Har någon snackat skit om mig? Det sistnämnda händer ju varje dag iofs men.. Haha..

Neah skämt åsido.. Min morgon började si sådär spännande måste jag ju säga.. Vaknade och tittade ut och trodde inte mina egna ögon och undrade nästan om man inte kunde ut och åka Snowboard.. Haha.. Gjorde mig i ordning för att bege mig mot tåget och mot jobbet.. Tåget är försenat, SOM VANLIGT.. När den väl kör så kryper den fram, SOM VANLIGT.. Sen fastnar man en stund och de säger i tio minuter, SOM VANLIGT.. Slutar med att man fastnar i en timme, SOM VANLIGT.. MEN SEN HÄNDE NÅGOT NYTT..

Tåget började KÖRA BAKLÄNGES... Alla var helt förtvivlade som yra höns men jag orkade inte bry mig.. Fortsatte att lyssna på min musik och läsa min bok.. och åt ett äpple.. Sen stannade den och stod still en låååång stund.. Sen säger de att de kommer att backa tillbaka till föregående station och ställer in tåget och alla tågtrafik.. Går det ersättningsbussar?? NEJ.. Vad ska man göra?? Ta taxi.. Vem betalar?? JAG SJÄLV.. Jaja mysig morgon..

Men skit iii deeeeet.. Det har inte och kommer inte få förstöra min dag iheller.. hehe.. Nu har jag gjort en massa viktiga samtal och nu kurrar magen.. Så min nästa destination är MAAAAAAAAAAAAAAAT!!!

♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: SANDRA

Vill du bli veckans blogg hos mej.?

Skriv en kommentar att du är med här: http://sandrarr.blogg.se/



Lycka till.!

(Om du anser detta som störande, ursäktar jag)

2010-02-21 @ 13:03:43
URL: http://sandrarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0