Så Sjukt Svårt...

Varför ska det vara så sjukt svårt för mig att komma ihåg att blogga för? Eller komma ihåg och komma ihåg. Bloggen är ingenting jag tänker på längre. Kanske inte så smart att berätta detta för er? Men jag är ju bara ärlig. Hehe. Men en sak förstår jag inte. Mina läsare fortsätter att växa uppåt. Vad är det som händer? Jag skriver ju inte ens ett inlägg varje dag? Men jag ska nog bara sluta undra och njuta av situationen att den inte skjuter neråt istället?? hehe

Min blogg är så tråkig att tom mina vänner har slutat att läsa, eller iaf kommentera. Hahaha.. Aja..

Idag väcktes jag klockan halv sex av att det lät som om jag hade nyheterna på på radion. Jag misstänker eller HOPPAS att min granne under är DÖV, eftersom nyheterna ALLTID är igång SÅ HÖGT. Stackars mina hundar. Tur jag alltid går hemifrån tidigt. Idag var en dag jag skulle kunna sova lite till men tack vare honom/henne så gick ju inte det. JAG FICK ISTÄLLET LYSSNA PÅ NYHETERNA!!! Jag överdriver inte när jag säger det är så högt att det lät som om jag hade jättehögt hemma hos mig, så vågar inte ens fantisera om hur det låter hemma hos människan.

Idag är en sån där jätte produktiv och stressad dag. Måste hinna med så mkt som möjligt och helst göra allting på en och samma gång. Men det kommer gå KAAAAAAAAAANON. Jag är ju hulken. hehe.

Det finns en sak som är så efterlängtad. Det bara måste dyka upp. Det kommer dyka upp. Det kommer bli bra. NEJ. DET SKA DYKA UPP OCH DET SKA BLI BRA!!!!!!!!! No worries!!!!!!!!


♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: carrie

Hejsan, tänkte bara tipsa om att jag har en designutlottning på min blogg, du kan ju titta in och se om den faller dig i smaken så kan du vara med och tävla! =) Ha en bra dag!

2010-02-23 @ 18:45:47
URL: http://carielle.blogg.se/
Postat av: Ziimba

HEjsan sötis <3

Ska vi föjla varandra med bloglovin?

2010-02-24 @ 14:35:01
URL: http://ziimbas.blogg.se/
Postat av: FILIPPEZ - JAG ÄR JU FUCKING KUNG

Gud va söt header du har :)

2010-02-27 @ 14:16:58
URL: http://filippez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0