Dan Före Valentine...

Idag har det varit en lugn och skön dag. Eller nu ljuger jag. Har jag gjort massor, verkligen massor, chockad över att klockan bara är halv nio, snart tom. Jag har jobbat idag, varit och handlat mat, lagat mat, städat kylskåp och möblerat om både där och i skafferiet. Rullat rundor i snön med mina huliganhundar. Sen stack vi och hämtade upp mitt hjärta på flygplatsen. Yeeeaaaaay..!!

Sen skulle jag storstäda. Nu är det kliniskt rent så man kan äta på golvet som han säger. Hahaha.. !! Så jag ska servera alla hjärtans middag på golvet till honom imorgon. Lagom romantiskt men ja.. hahaha..

Kämpat för kung och fosterland för att få in alla kläder i garderoben och i lådor och ja.. Herregud va det ska bli skönt när...... Ja resten håller jag för mig själv.. =))

Som sagt jag har fått massor gjort.. Nu har Nelly fått bada och hon fryser som en tok så har stoppat in henne i massa filtar och grejjor.. Hahaha.. Snart ska jag ta ett varmt bad, har så fruktansvärt ont i min rygg. Sen ska vi äta middag. Jag börjar seriöst bli hungrig, fast finns det någongång jag inte är hungrig?? haha..

Jag är portad från köket för där regerar Mitt hjärta.. Nyfiken som jag är, får inte ens gå in och hämta vatten.. =(

Imorgon är en fullbokad dag som jag ser fram emot. Hoppas bara allting går som planerat. Eller jag tar tillbaka det. Allting SKA och KOMMER att gå som planerat. =))

Jag blev sugen på att baka Cupcakes.. Kärleks Cupcakes?? hehe...

Måste berätta lite kort om en pinsam sak som hände idag. Jag fick ett sms av en vän där det stod något i stil med om jag ville fira Alla hjärtans med honom imorgon. Och det lät inte alls som om det var han som hade skrivit det. Så jag skrev tillbaka "Du har nog skickat fel". Och då skriver han att det har han inte alls och varför jag trodde det. Då blev allting helt fel och konstigt. Jag försökte rädda situationen men det blev bara värre. Så jävla hemskt. Så nu vet jag inte vad jag ska göra.

Allting så sjukt jobbigt när en vän känner mer för en än vad man själv gör. Men men.. Nu ska jag hoppa i badet..

♥ XoXo Nikki... ♥



Kommentarer
Postat av: bellis

söt blogg ;)

2010-02-14 @ 19:44:50
URL: http://nattstad.se/bellis*

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0