Ber Om Ursäkt...

Tjaaaaaaa alla underbara bloggläsare. Jag har varit jättedålig jag vet. Jag har inte uppdaterat er. Jag skrev ingenting innan Las Vegas och jag har inte skrivit någonting fast jag har varit hemma i snart två veckor.

Det är väldigt omtumlande allting just nu så jag vet varken in eller ut. Ena stunden är det bra andra stunden är det skit. Det händer massor. Jag är fortfarande jätte jetlaggad och det suger. Jag kan varken sova eller äta som jag borde. Jag ska uppdatera om allt jag lovar. Ni är världens bästa läsare. Fast jag inte har uppdaterat på näästan en månad så har jag knappt förlorat någon läsare alls. Det gjorde mig glad. Trodde jag skulle ha en kvar eller något. Hahaha..

What happends in Vegas stays in Vegas?? Fuck that.. Mina bloggläsare är bättre.. haha.. Neah men vissa saker stannar såklart kvar i Vegas.. =)) Så går det när ni inte följer med.. Så boka nu år 2011.. hahaha.. =))

Denna dagen har varit otroligt seg, tiden har bara smugit förbi fast jag ändå har haft en del att göra. Men har dock gjort sakerna helt knas eftersom mina tankar har varit någon helt annanstans.

Dagen började helt underbart. Solen sken och himmlen var blå. Den var underbar FAST tåget knasade, den var underbar FAST jag var megasen. Skiiit i deeet.. Det ordnar sig.. Jag ville inte någonting förstöra utan ville bara njuta av det underbara vädret fast det var svinkallt.

Sen fick jag reda på någonting och allting blev upp och ner bak och fram. Tårarna ville tränga sig ut men jag vägrade. Sen kunde jag inte hålla in dom mer. Vissa saker hade man hellre velat leva utan, sluppit veta. Det man inte vet har man inte ont av. Usch jag vet inte. Det är tufft. Det är tungt. Jag måste hitta en utväg. Men var när och hur? Jag måste ta tag i det och tackla sanningen NU. För jag tillåter inte att sanningen hinner ikapp mig senare och jag brister. DET existerar inte.

Time will tell!!!

♥ XoXo Nikki... ♥



Kommentarer
Postat av: Sara

fin sida!

kika gärna in till mig!

2010-02-12 @ 16:21:24
URL: http://coyotee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0