Nya Andetag...

Idag är det Tisdag men det känns som om det vore måndag, alltså en ny vecka. Med nya andetag och nya möjligheter. Å andra sidan är det inte så tokigt att det känns så. Hehe. Idag var jag uppe med tuppen, konstigt nog var det inte segt att gå upp halv sju fast jag knappt sovit. Solen sken ju, då kan det inget annat vara än underbart.

Just nu sitter jag i en massa telefonköer, HATAR DET, därför jag alltid drar ut på vissa viktiga telefonsamtal för jag pallar inte köerna. Tar ju så mkt onödig tid som jag inte har råd att spilla. Sen är det dags att bege mig på ett super viktigt möte, jag är så nervös att jag inte vet vart jag ska ta vägen.

Men jag VET att det kommer bli KANON. Jag kommer ta dom med STORM. Haha..!!!

Senare idag kommer en vän till mig och hälsar på. Hon ska sitta på tåg i nästan fyra timmar medan jag ska rusa rundor och hitta pusselbitar till mitt liv. Jag har inte träffat henne på flera år, vi har inte ens pratat i telefon på flera år, vi bestämde på sms att vi skulle ses. Haha. Så sjukt egentligen. Det kommer bli intressant att se hur det kommer att gå. Det slutade ju inte så fint sist. Men men jag får väl hoppas att folk växer upp? Återstår att se helt enkelt.


♥ XoXo Nikki... ♥

Kommentarer
Postat av: nella

Hej!

Skulle du kunna tänka dig att gå in & titta på min blogg?

Senaste inlägget handlar om vilken header jag ska ha och jag behöver verkligen hjälp.



Det skulle vara jätte snällt om du gick in för att rösta :)

2010-04-07 @ 14:25:53
URL: http://nellishen.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag skulle bli jätte glad om du röstade på min norrlandsbild! Jag är i behov av en kamera;)

http://norrlandsbilden.norrmejerier.se/tavlingsbidrag/klara-fardiga-bada

kram.

2010-04-07 @ 16:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0