Helt Förtrollad...

Ni vet han den dära glada, trevliga runda och gula saken som man lätt blir så kär i, han den där herr sol. Just nu lyser hela han och det är varmt och skönt och helt enkelt underbart.. Jag är helt förtrollad.. Jag är helt kär.. I herr sol.. Det går inte att beskriva med ord..

Jag är så trött att jag varken kan stava ut eller in.. Jag hade ett möte och pratade om en grejj och jag skulle säga brother, vi pratade engelska, det blev inte riktigt brother utan det blev BLADDER.. Hur i helvete det hände det har jag ingen aning om.. haha.. Men det blir bra.. Ingenting blir dåligt om man inte tror att det ska bli dåligt, på ett eller annat sätt blir det bra..

Sen sist har det inte varit så mkt förändringar faktiskt.. Jag kämpar fortf. och står på mig.. Snart blir allting bra igen och jag kan genuint vara lycklig.. Nu slänger jag mest bara på en mask och är glad så gott det går.. Men jag lyckas smitta av mig till folk i min omgivning och få de att verkligen må bra och vara glada.. och bara det betyder mkt för mig även om leendet är falskt för min del.. Men det gör ingenting.. Andras framgång och lycka blir tillslut ens egen framgång och lycka.. =))


♥ XoXo Nikki... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0