Förvirrad...

Det är ganska häftigt hur ens känslor kan växla så fruktansvärt snabbt och med så stort mellanrum.. Från verkligen himmel till jord känsla.. Igår var jag så himla nervös.. Jag har inte varit så nervös på jag vet inte hur länge.. Jag längtade som ett barn på julafton.. Jag kände mig så himla lycklig.. Jag kände mig lycklig hela dagen och kvällen och ja.. Fram tills i morse..

När jag började granska mig själv och insåg att mina känslor är inte äkta.. Dessa känslor har jag bara målat fram och placerat dit hela tiden.. Jag är inte lycklig.. Lyckoruset var bara falsk marknadsföring.. Jag fattar inte.. Vad hände på vägen?? Hur kunde allt bara vara falskt??

Det är så jävla typiskt mig att vilja ha något så jävla mkt.. Något som jag nästan inte kan få.. Jag bara längtar och kämpar ihjäl mig.. Sen när jag får som jag vill så bara vill jag sticka och gömma mig.. Då vill jag inte mer.. Då var allt bara fake fake fake.. Så har det alltid varit och så kommer det alltid vara.. Varenda gång lurar jag mig själv.. Hur fan lyckas man med det??

♥ XoXo Nikki... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0