Andas Från Början...

Jag lovade mig själv att igår var sista dagen jag fick grubbla över de gråa molnet som legat över mig på påskhelgen.. För idag är det en ny vecka med nya möjligheter.. Men på något konstigt sätt känns det inte som en ny vecka.. Bara för det är en röd dag.. Känns som helg fortfarande.. Hur som helst så MÅSTE jag sluta grubbla och ta tag i mig själv igen.. Jävla tramseri..

Så igårkväll avslutade jag de kapitlet och idag börjar vi på ett nytt.. De sista tårarna är fällda och de sista minnena är raderade.. De kapitlet var underbart så länge det varade.. De rosa molnen som jag trodde jag svävade på var underbara.. Men någongång måste man tillbaka till verkligheten och inse sanningen eftersom allting ändå inte var hundra.. Jag fördes in i en sagovärld där allting var underbart och bara så toppen.. Jag kände mig som en prinsessa.. Och jag blev behandlad och uppvaktad som en prinsessa.. Allting var lycka och alla problem lade jag bakom mig.. Men det var bara en saga.. With no happy ending.. So now I´m done..

♥ XoXo Nikki... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0